Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

Stockholm

Av Patricia Kleveland - 26 juli 2013 22:19

Igår var det äntligen dags för vår efterlängtade resa till Stockholm! Semester utan barn, bara ägna oss åt varandra.
Vi tog tåget upp, checkade in på hotellet och bestämde oss för att kika på stan. Blev en sväng till gamla stan, strosade omkring på gatorna, kikade in i några små butiker, stannade till på en bar för att vila benen och
dricka lite gott :)

Rasmus hittade fina tshirts till killarna ;)

På kvällen bokade vi bord på Hard Rock Cafe, tog en promenad dit, åt och drack sedan gott!

Idag har vi varit på Gröna Lund! Promenerade dit, vilket visade sig vara en bra bit och i denna värmen var det ganska jobbigt! Helt slut redan innan vi kom fram ;) Men det blev en del karusellåk, de flesta tvingade Rasmus med mig på! Ja jag har blivit mesigare med åren ;)
Käkat massa gott, mat, glass och sockervadd! (köpte med hem i burk till barnen så även dom ska få smaka :) )
Tillbaka tog vi båten en bit, sedan blev det en skön, något svalare promenad tillbaka till hotellet.
Nu slappar vi i sängen framför tvn en stund innan vi slocknar för idag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia Kleveland - 9 november 2013 12:27

Jag och Ville är hemma ensamma idag. Alla dom andra barnen har sovit borta inatt, alla på olika ställen. Mysigt för dom att komma bort och bara få vara själva :) Självklart skulle gubben jobba idag då... Men jag och Ville tog en promenad med Tina oc...

Av Patricia Kleveland - 6 oktober 2013 21:14


I fredags var det sju år sedan min lilla tjej kom till världen! Underbara lilla Alicia ...

Av Patricia Kleveland - 3 september 2013 21:55

Ja det händer mycket. Livet rullar på här ändå :) Alicia har börjat skolan igen, första klass med läxor och sånt, supernöjd tjej! Får se om det går över ;) Rasmus jobbar, blev skift efter semestern, känns fortfarande konstigt att ha honom bredvid o...

Av Patricia Kleveland - 4 augusti 2013 13:17


I fredags bar det iväg! Vi hade bokat en stuga på Askeviks camping i Sjötorp. Barnen var förväntansfulla :) Dom tjatade hela tiden om när vi var framme. Vi körde fel. Olivers tur att bli åksjuk och kräkte ner sig själv och bilen. Fick stanna och tork...

Av Patricia Kleveland - 31 juli 2013 11:28


Här regnar det. Tråkigt, men antagligen behövligt. Igår var jag och mamma i Herrljunga för att hämta hem vår bebis Nisse! En bröllopspresent från min mamma, nej hon är inte klok!! Men glada är vi för det :) Barnen blev lyckliga över tillskottet och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards