Alla inlägg under september 2013

Av Patricia Kleveland - 3 september 2013 21:55

Ja det händer mycket. Livet rullar på här ändå :) Alicia har börjat skolan igen, första klass med läxor och sånt, supernöjd tjej! Får se om det går över ;)
Rasmus jobbar, blev skift efter semestern, känns fortfarande konstigt att ha honom bredvid om natten, inget jag är van vid!
Även jag jobbar, så mycket det är möjligt. Roligt tycker jag :) Men imorgon är det min tur att börja skolan! Två års utbildning framför mig :) Barnen tycker det är lite underligt att mamma ska gå i skolan ;) Det är en distansutbildning så läser mycket hemifrån och hoppas att detta gör att jag fortfarande har barnen hemma mycket!

Nu börjar alla rutiner komma tillbaka. Idag tog vi oss tillbaka till badhuset efter sommarens uppehåll, härligt! Barnen älskar det och även Ville tyckte det var riktigt skoj, skvätte och tjoade :)
Imorgon sätter gymnastiken igång också.
Alicia vill fortsätta och Måns och Ville kommer få fortsätta i sin grupp. Återstår att se om Oliver och Elias vill vara med, nu går dom upp till en annan grupp där föräldrar inte är med. Ja vi får se hur det går :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards